Burrrr...

Idag är det kallt. Väldigt kallt. Jag vet inte om jag vill gå ut faktiskt.. i så fall bara en kort bit så Frank får uträtta sina behov. Egentligen behöver jag skicka iväg ett brev idag men det är lite för långt till brevlådan så det får vänta ;)

Jag har inte kunnat ta några fina bilder på länge nu för kameran är död. Vi köpte ett par jättebra uppladdningsbara batterier som inte laddade ur på hur läng tid som helst, men sen när vi laddat dem en gång funkade de inte längre.. Jag vet inte om det blivit nåt fel nånstans, men jag måste i alla fall skaffa nya. Engångsbatterier funkar väl en stund men det känns som slöseri att byta och kasta borta hela tiden.

Jaja, det löser sig.

Jag skulle nu vilja skicka ett stort GRATTIS till Lina och hennes Peter som båda två fyller år idag! Hurra, hurra, hurra! Hoppas att ni får en superda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0