Annandag jul

Så var julen nästan över för denna gång, det går alltid lika fort.. Vi har haft en god jul med en massa mat, godis, julklappar och framför allt trevligt sällskap! Vi började som sagt firandet hemma på julaftonsmorgonen med Jonte och Isabel, sen åkte vi till mamma och firade med henne och Linda och Pelle. Sen blev det så att vi åkte ut till obbola på kvällen och sov där, stannade till två på juldagen, åkte vidare till Görans mamma och åt middag där och sen hem. Många firanden var vi på, men vi har haft det riktigt bra överallt.

Tusen tack för en underbar jul!

Det var väl inte det bästa köra-bil-vädret förstås, men jag har faktiskt inte kört en meter.. Min hjälte Göran körde hela tiden och det är jag väldigt tacksam för!

Imorgon ska jag jobba hela dagen, mellan 11 och 20.30, så jag kommer bara träffa Nova en stund på morgonen.. Känns lite trist förstås, men det är bra betalt. Fortfarande storhelgs-ob.. :) Är lite orolig för att köra bil dit, de senaste två gångerna jag jobbat har jag råkat ut för missöden i trafiken.. Hur lugnt man än kör själv är det absolut ingen garanti för att man ska slippa olyckor.

Om jag hinner ska jag visa er några bilder från julen också imorgon, vi får se. Nu ska vi snart äta blöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0