Yes!

Vår snygg-volvo klarade sig igenom besiktningen! Hurra! Vi brukar alltid få ombesiktning annars, men nu såg det riktigt bra ut! Förrutom en styrled som han rekommenderade att vi skulle byta.. Och så var två lampor kass. Det var nog en snäll besiktningsman! :)

Nova har varit lite piggare idag ändå tycker jag, även om hon är lite varm och snorar som få. Dessutom dregglar hon så mycket när hon måste andas genom munnen hela tiden så hon är som en enda stor slembomb just nu. Nice. Vill ni verkligen ha oss på besök i Robertsfors? ;)

Jag och Isabel har just varit på shoppingtur till maxi, öb och apoteket. Försökte få tag i handsprit, men det var då inte lönt.. Kanske skulle de få in mer imorgon sa de. Men men, nu är vi ju redan sjuka.. :) Konstigt att inte jag har fått några symptom än, alla andra här hemma går omkring och snorar. Jag är beredd med snytpapper i högsta hugg ;)

Kommentarer
Postat av: Rosmari

Jo, vi vill ha hit er!

2009-08-26 @ 18:45:13
Postat av: Lina

Å jag vill träffa er!

2009-08-27 @ 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0