Vill flytta nu!

Nu är vi verkligen i behov av en ny lägenhet när vi är fyra vuxna och en bebis som ska samsas under samma tak på heltid. Vi lär ju ta kål på varann annars ;P Vi måste städa ur förrådet i helgen och verkligen slänga det vi inte behöver så att vi kan stuva in lite mer uppifrån lägenheten. Platsbrist! Och så är jag riktigt less på de två ylande hundarna på övervåningen också.. Jag förstår inte att jyckarna inte får ont i halsen av att yla konstant i flera dagar?

Nä, nu vill jag flytta. Snarast.

Kommentarer
Postat av: Isa

Jasså du ser mig som en vuxen? :P längtar verkligen till det beskedet kommer, att vi hittat en lägenhet som vi äntligen fått! vilken lycka!!! Jag hoppas det blir nått ledigt snart. :)

2009-08-07 @ 22:59:48
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0