Popcornkväll

Tyvärr blev det ingen lägenhet den här gången heller :( Men det är bara att ta nya tag och vänta på nästa tillfälle. Och våra poäng växer ju hela tiden..

Just nu sitter jag här och äter popcorn UTAN ISABEL!! Otroligt.. Jag brukar aldrig äta popcorn när inte Isabel är här, men nu kände jag mig riktigt sugen..

Jag har städat som en tok hela dagen, vet egentligen inte hur det började.. Hade inte alls planerat att städa men helt plötsligt var jag mitt uppe i värsta städprojektet :) Sovrummet är det rum som fått mest omsorg, det har verkligen sett ut som ett bombnerslag ett tag, men nu är det riktigt fint. Det känns skönt. Och så har jag tvättat också. Riktigt duktig har jag varit :)

Imorgon blir det kanske att baka lite bröd, jag har hittat ett spännande recept som jag tänkte prova.. Vi får se om det blir av eller inte. Hursomhelst ska vi ha en mysig onsdag här hemma och förhoppningsvis ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Isa

Ånej utan mig?!?! :O haha ;) kanske det var så att du brände lite kalorier och kroppen vill ha tillbaka dom? ;P

2009-08-05 @ 13:43:07
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0