Modellering

Nu lider även denna dag mot sitt slut.. imorgon kommer det ut nya lägenheter på Skebo så det ser jag fram emot! Det är alltid några minuter av spänning innan man sett vad som finns :) Förhoppningsvis hittar man nåt man gillar och annars får man snällt vänta en vecka till.

Så roligt att du har hittat hit Cecilia! Och kul att kakorna smakade bra, det var det minsta jag kunde göra som tack för lånet av hoppgungan :)

Denna dag har mest varit fylld av fotografering faktiskt. Eftersom Isabel är väldigt intresserad av sånt och även av sminkning så ställde jag idag upp som modell. Det är inte riktigt min grej det där med smink och efter att Isabel förgäves försökt fånga mig på bild så har jag tyvärr insett att jag inte heller är någon talangfull modell..


Här ser ni mig med min vida kända posar-blick.. ;D Det är konstigt att man inte kan se normal ut på en enda av minst 200 bilder. Även mina tår fick sig en omgång men inte heller de är särskilt duktiga modeller:



Ha ha! Ser ut som riktiga monsterfötter! Jag lovar, de ser inte ut sådär i vanliga fall.. Nån som däremot är en riktigt bra modell är förstås Nova:

 

Alltid lika söt.. :)

Just nu sitter vi och smaskar på nybakad äppelpaj och glass - mums! Vi har faktiskt tänkt börja vara lite nyttiga snart.. Men inte riktigt än. Måste ta det i lagom takt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad lik syster yster du var på första bilden.. :)

2009-08-11 @ 07:53:21
Postat av: Anonym

hahaha ja fötterna såg lite lustiga ut, men fin färg! Kul med bilder/ sara

2009-08-11 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0