Framsteg!

Vi var inte hemma förrän närmare halv tio igår efter en mycket trevlig eftermiddag/kväll i Robertsfors. Jag kände mig lite tung i huvudet av förkylningen och var inte riktigt på topp, men det var däremot sällskapet och middagen var jättegod så vi hade jättekul. Dessutom upptäcktes en ny tand som är på väg hos Nova och möjligen ett första ord kom när vi skulle fara hem - hejdå! Det lät faktiskt som att hon sa det, men jag hoppas att det bara var en tillfällighet.. vilket tråkigt första ord annars? ;P

När vi kom hem hade Nova feber igen och var hes som en kråka, men det var nog bara tröttheten som gjorde det för idag är hon pigg och glad igen. Snuvan  och lite hosta är förstås kvar men förrutom det är hon frisk :) Kanske gjorde susen att få sova en hel natt! Jo det är faktiskt sant, vi fick sova ända fram till nio i morse. Väldigt härligt var det!

Idag står lite städning på schemat och en promenad lite senare. Jag längtar verkligen efter att alla öppna förskolor ska börja igen så man har nåt att göra på dagarna, speciellt nu när hon är vaken mycket mer. I mitten på september tror jag att de flesta har dragit igång så det är inte så länge kvar! Tills dess får vi roa oss själva bäst vi kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0