För lite sömn..

Jag kan väl säga såhär: min stubin är inte särskilt lång idag. Efter att ha fått vila ungefär 1½ timme i förmiddags så vaknade jag på helt fel sida! Jag hittade inga kläder att ha på mig, Nova var bara arg och gjorde sånt som hon inte fick, jag letade mig tokig efter en tutte som inte verkade existera längre och Frank var bara jobbig. Så jag for runt i lägenheten och var allmänt grinig ett bra tag :/

Sen kände jag mig tvungen att ta en promenad med Frank eftersom Jonthe inte var hemma och det var faktiskt riktigt skönt till en början. Nova satt bra i vagnen med sin nya sele och vädret var jättefint. Men när vi har gått en bra bit insåg jag att vi tappat Novas gosekanin någonstans efter vägen så det var bara att vända om och leta. Som tur var hittade vi den efter en stund, hel och ren, men då var jag ganska less så vi gick hemåt igen. Nästan hela vägen hem var vi förföljda av en av kommunens gräsklippare som hela tiden envisades med att klippa precis där vi gick. Så med ett ständigt vrålande i bakgrunden traskade jag hem med ett alltmer mulnande humör..

Nu när vi är hemma igen och jag har hunnit andas ett par gånger känns det mycket bättre. Jag hoppas att min korta stubin växer sig lite längre och att Nova har tänkt vila en liten stund till så att jag får lägga mig i soffan och bara ta det lugnt. Men jag kan ju lugnt säga att det inte blir att vara uppe särskilt länge ikväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

När får vi veta om lägenheten? dom ska ta med tvättmaskinen och torktumlaren :P Ps. hoppas du får sova!

2009-08-03 @ 15:15:43
URL: http://pazemusic.blogg.se/
Postat av: Iza

Jag vet att det bara är typ 5% chans att vi får den men thea undrade :) men det vore verkligen underbart om vi får den.

2009-08-03 @ 16:52:55
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0