Ordbajs

Idag är jag väldigt sugen på att åka till Tuvagården och öppna förskolan där. Vädret ser fortfarande ganska okej ut, så vi får se om det blir att ta en tur dit när Nova vaknar.

Igår kväll/natt var jag och Isabel ute på mörkerfotografering i brist på annat att göra ;) Det blev ett par riktigt fina, konstnärliga, vackra, udda och fruktansvärt fula bilder och kanske får ni se dem en dag om ni har tur. Just nu har jag inte ork att lägga in dem och hursomhelst är det inte så spännade :)

Jag har fått en mild släng av skrivkramp så istället för att utsätta er för en massa ordbajs så lägger jag ner det här. I alla fall för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för de jättegoda kakorna! Jag och ungarna sitter och äter dem för fullt nu...medans det mullrar och är otäckt ute. Vi ses på torsdag! :)

2009-08-10 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0