Sömnlöst

Det har varit omöjligt att få Nova att somna på dagen idag, fastän hon var jättetrött. Till slut gick jag ut med henne i vagnen för jag tänkte att hon skulle somna efter en stund.. vanligtvis brukar hon vägra sova i vagn men jag tänkte att vi kunde ju gå ganska länge så kanske hon skulle ge upp till slut :) Men tror ni inte att jag glömde ta med tutten? Då var det ju bara att gå hem igen.. Väl hemma somnade hon i alla fall i vagnen, men då ställde jag bara ut den på balkongen.

Annars har det inte hänt så mycket idag, bara städat lite och lekt med bustrollet. Alldeles nyss ringde de från jobbet och undrade om jag kunde komma ut och jobba inatt istället för imorgon kväll och det blev en riktigt bra lösning för mig, och även för Göran som nu kan ta bilen till Umeå imorgon istället för bussen.



Nova hjälper också till med städningen här hemma,
men roligast är ju att leka med kartongerna :)


Nu tror jag att jag ska gå ut en stund i lekparken med Nova så att hon somnar i tid ikväll, det blev ju som sagt lite sent med vilan.. Jag hoppas att det blir lugnt inatt eftersom jag måste hålla mig vaken sen när jag kommer hem imorgon bitti. Men det ska nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0