Blandat bandat

Vi har hunnit med ganska mycket idag och det känns alltid bra! Vi har rensat avloppet på toan och skurat golvet under badkaret. Inte så trevligt, men ack så behövligt. Tvätten är tvättad och garderoben i hallen är utrensad. Skönt! Dessutom har jag hunnit ta en långpromenad och workouta lite här hemma, stöka undan i köket och äta supergod middag = tacos! Nu var det ju inte så länge sen jag åt tacos, men det är alltid lika gott.. :)


Så här ser en supersöt Nova ut när hon har badat, denna gång i en ärvd morgonrock från kusinerna i Bureå. Jag kände att det varit lite glest med bilder nu ett tag så det här är vad ni får.. ;)

Jag glömde ju förresten skriva in en sak som jag provade på igår på matfesten: friterad camembert med hjortronsylt! Det var spännande och kul att prova, men smakade lite... för mycket på nåt sätt.

Nu väntar soffan på mig, där har jag tänkt stta och dega fram tills det är dags att gå isäng. Inte så länge med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0