Sminkning

Gårkvällen bjöd på lite gurka, lite morötter, lite blomkål och så lite dipsåser. Smaskigt! Dessutom blev det lite sminkträning igen och den här gången fick till och med jag öva! På mitt offer Isabel.. ;D Så här såg jag ut innan vi började:


Tydligen ska det minska risken för att ögonskuggestänk ska fastna under ögat om man pudrar som en galning innan och sen borstar bort det efteråt.. Snyggt va? :) Det färdiga resultatet kan ni se här:

 

Så vackert...

Härnäst ska ni få se en liten bild av hur min sminkning såg ut på Isabel. Tyvärr får ni inte se båda sidor, men det är nog bara tur för de var inte direkt lika.. :)


Jag tycker hon blev riktigt tjusig i alla fall.. även om det var tänkt att ringarna faktiskt skulle vara runda. Det är svårt att måla med eyeliner!

Vi ska snart åka in till stan och handla shoppa lite.. det är ju någon som fyller år imorgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0