Riktig vardag

När till och med Vakna med the Voice har börjat sändas igen på morgonen då är det vardag på riktigt ;) Efter en kladdig äta-själv-lunch har Nova somnat i sin säng och jag ska snart ta itu med lite behövlig köksstäd. 

När hon vaknar sen ska vi nog åka en sväng in till stan. Inte för att vi har några speciella ärenden eller så, jag ska bara hämta bilen så att jag kan ta mig till jobbet i eftermiddag. Hoppas att det kommer gå bra för Jonte att vara barnvakt tills Göran kommer hem och att Nova har tänkt vara på bra humör hela kvällen så att det inte blir jobbigt och trist.


Jag fastnade en stund i gamla bilder och hittade bland annat den här sötbilden på Nova från när hon bara var en enda månad gammal.. Tänk så liten hon har varit! Och att tiden har rusat iväg är ju ingen överdrift.. Men det är ganska skönt nu när hon faktiskt klarar sig själv ganska bra, man behöver inte gå runt och bära på henne hela tiden. Min lilla gullunge.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0