Piggelin

När man sover halva dagen så blir det så snabbt kväll.. nu sover Nova och vi sitter här framför Scorpion king och äter popcorn. Men både filmen och popcornen är snart slut så då får vi väl se vad vi hittar på.. Jag är inte särskilt trött än i alla fall :)

Nu i eftermiddags var jag och Isabel iväg till ÖB och inhandlade trådkorgar som hon kan lägga lite grejer i, hon har lite för lite förvaringsutrymmen i sitt rum. Eller i sin skrubb kanske man skulle kunna kalla det.. ;P Sen blev det en sväng på maxi också, och som vanligt var jag glömsk och missade att använda rabattkupongen på 100 kronor.. Det är så typiskt! Men men, den finns ju fortfarande kvar till nästa gång.

Nu är det dags att aktivera sig med nånting..! Man kan ju inte sitta här i soffan hela kvällen. Oj.. jag hoppas att jag har kvar den här energin imorgon natt då jag ska jobba.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0