Om en bråkig flicka

Oj så trött jag har varit idag.. inte för att det var särskilt mycket att göra på jobbet inatt eller så, men jag somnade inte förrän halv tio på morgonen och sov bara till halv ett. Blev tvungen att lägga mig igen efer en stund och sov i en och en halv timme till. Ändå har jag varit supertrött och på halvtaskigt humör hela eftermiddagen känns det som.. Det är väl bara att hoppas på att det blir bättre till imorgon :)

Ni trodde väl inte att det var Nova jag syftade på i rubriken? Nej, hon är snäll som ett lamm.. Efter att Nova somnade ikväll är det dock en viss Isabel som med jämna mellanrum har terroriserat och till och med attackerat mig i soffan, i brist på något att göra. Är det ingen som har nåt bra tips på vad man kan sysselsätta en uttråkad 17-åring med i en allt för liten lägenhet?? Vi kommer göra varandra tokiga snart tror jag ;D

Nä, isabel är så snäll så, bara lite.. knasig ibland. Jag undrar vem hon har fått det ifrån? För mig är hon ju inte ens släkt med så det kan ju inte vara mitt fel.. ;P

Nu ska jag återinstallera mig i soffan och hoppas att det börjar nån bra film.

Kommentarer
Postat av: Isa

Mig kan du då inte kalla knasig det är inte jag som ger förslag om att klä på sig mer så det blir mindre att lägga in i garderoben! ;P det är inte dna:t man brås på, det är omgivningen och i detta fall är det du haha! ;P

2009-08-16 @ 23:28:25
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0