Nytt utseende

Som ni kanske ser så har jag ändrat utseendet litegrann på bloggen. Visst blev det fint?

Nova har tagit sovmorgon idag så nu sitter jag bara här och väntar på att hon ska vakna.. :) Oftast funkar det ganska bra när hon sover länge på morgonen för då räcker det att hon sover en gång på dagen och det blir ganska lagom tid, typ nån gång mellan 12-14. Vaknar hon tidigt så blir hon ofta trött på förmiddagen och sen vill hon sova igen på eftermiddagen men då hinner klockan oftast bli runt 15-16 och det känns lite för sent. Det är bökigt det där med sömn ;)

Idag har vi ingenting på schemat. Vi röjde ju i kartonger och garderober igår och visserligen är det en del kvar att göra, men det är så svårt att sortera saker när inte Göran är hemma och kan säga om det är nåt han vill ha kvar. Det får vänta till i helgen. Kanske blir det att ta en promenad lite senare, men just nu ser det lite mulet ut.. Jag hoppas att vi slipper regn.

Nu är det nån som äntligen har vaknat! Hon står och spanar ut över sängkanten och väntar på mig.. Sötnos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0