Nu ska här vinnas!

Vi är med i ännu en sempertävling och den här gången satsar vi på att vinna en sån här:


Snygg va? Denna vagn kan man både ha som vanlig vagn (rymmer t.o.m två barn) och man kan även sätta fast den bakom cykeln. Det skulle inte vara helt fel att ha en sån :)

Det enda ni nu behöver göra är att gå in här och rösta på vårt bidrag! Men det kan vara rätt svårt, man ska klicka sig fram på en karta och hitta rätt röd plupp och trycka på den. Våran ligger ganska precis mitt i Skellefteå. Tyvärr har det nästan varje gång jag har försökt gå in och rösta varit så att de här plupparna har försvunnit av nån konstig anledning, jag vet inte om det har att göra med laddtider eller nåt sånt kanske.. men ni får inte ge upp! För vi ska minsann vinna en multivagn! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har vart in och röstat på er, ska se om det går att rösta fler gånger ;) Kram /lillasyster

2009-08-05 @ 18:26:25
URL: http://lindashundar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu har jag också röstat!

2009-08-06 @ 07:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0