Nio månader!

Ja idag fyller Nova nio månader och hon har alltså varit utanför magen ungefär lika länge som hon varit i den ;) Tänk vad tiden går fort.. Vi var i lekparken tidigare i eftermiddags och träffade Isabels lillebror Rasmus, 3,5 år. Det var kul! Här kan ni se hur söt man kan vara när man är 9 månader:


Man ska ju börja i tid med övningskörningen :) Nova tyckte det var superkul att vara ute och se en massa nya saker och nya människor. Och idag har vi faktiskt varit på bröllop också, så vi har verkligen rört på oss. Men vi var bara med under själva ceremonin i kyrkan, inte på mottagningen efteråt. Det var en arbetskamrat till Göran som gifte sig och det var riktigt fint!

Jag hoppas att hon kan sova bra inatt nu, tydligen sov hon inte så mycket förra natten. Jag ska iväg alldeles strax och jobba så det är bäst att jag gör mig klar.. Godnatt alla ni som får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0