Lek

Idag har jag varit ganska effektiv och stökat bort här i lägenheten. Jag har kastat skrot på återvinningen, burit ner grejer i förrådet, städat ur vagnen och fotat den inför försäljning (hur mycket man nu kan få för en skrotvagn..). Tro det eller ej men jag har till och med planterat en blomma! Vi har haft några bambuskott i vatten hur länge som helst så det var mer rotsystem än något annat i glaset och idag tog jag äntligen tag i saken och satte ner dem i en blomkruka. Duktigt tycker jag ;)


Denna dinosaurie åkte upp från förrådet idag och det var en uppskattad leksak för Nova. Nu har hon dock kommit över den första förälskelsen så den står övergiven i ett hörn.. men det är väl så det ska vara antar jag :) Något som hon också har börjat med nu är att ställa sig i micki-vagnen:

 

Jag tycker att det ser lika livsfarligt ut varje gång men hon envisas med att stå sådär.. Än har hon inte ramlat i alla fall :)

Nu ska jag leka lite med gullungen innan hon ska sova för sen ska jag iväg och jobba. Sista natten för i sommar! Det känns som att det har gått väldigt fort.. Jag kommer ju att fortsätta jobba extra i höst, faktiskt redan nästa vecka, så det är ju inte på nåt sätt hejdå. MEN ÄNDÅ :)

Kommentarer
Postat av: jojje

sv: tack;D

2009-08-16 @ 13:02:14
URL: http://minrottweiler.blogg.se/
Postat av: Isa

SV: Det blir nog bra ;P

2009-08-16 @ 14:59:35
URL: http://pazemusic.blogg.se/
Postat av: Lina

Minns den där dinosaurien :)

2009-08-16 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0