Grattis Jonte!

Idag har vi firat Jonte som fyllt hela 20 år. Att han är så gammal! Jag kommer ihåg precis hur liten han var när vi sågs första gången.. Det var i början när Göran och jag just hade träffats och han var inte hemma när Jonte kom förbi en dag. Jag kommer inte ihåg varför jag var ensam här, men så var det i alla fall och vi kollade på ormen (eller ormarna?) som Göran hade i ett litet glasterrarium. Tänk att tiden går så himla fort! :)

Helgen har gått väldigt fort också och imorgon är det måndag igen. Jag ska jobba imorgon kväll och jag gruvar mig litegrann för det var ett bra tag sen jag jobbade annat än natt.. Vi ska dessutom vara två vikarier eftersom personalen ska ha surströmmingsfest eller nåt sånt så det är lite extra spännande! :) Men det kommer säkert att gå bra.

Jag måste ju berätta att Nova har börjat kunna stå själv nu, utan att hålla i sig! Fast hon är inte så förtjust i det direkt, hon tycker det är lite läskigt :) Hon kommer nog bli mer och mer intresserad av att stå och gå själv nu i alla fall.

Nu måste jag sätta igång en till tvätt, fastän klockan är över elva på kvällen.. Kan inte spara den här tvätten hur länge som helst. Godnatt alla ni som får sova! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0