Första, andra, tredje - SÅLD!

Idag fick vi barnvagnen såld, det var skönt. Det är nog trångt som det är här, det går inte att ha två vagnar ståendes inne. Så för 300 kronor kunde vi alltså byta upp oss ganska rejält i vagnväg och det känns riktigt bra! Efter provturen idag är jag ännu mer nöjd än innan, om det nu går.. Jag längtar redan tills imorgon då vi kan gå ut igen ;)

Jag och Isabel var iväg och solade på solariet här i Ursviken i eftermiddags. Vi hade ju fått ett kort av Inger för länge sen som hon inte ville ha och det räckte precis så att vi fick sola 12 minuter var. Det var ganska lagom. Jag tycker egentligen inte om att sola solarium, jag blir så uppstressad av att ligga i den där plastsängen.. men det har blivit lite dåligt med solning i sommar så det var ändå skönt.

Nu ska vi spela Hästlycka, ett spel som verkar otroligt spännande.. ;P Liknar monopol litegrann men med hästar typ..  Isabel hittade det i en av sina lådor när hon stökade på idag, så nu har vi att göra en stund. Ni hejjar väl på mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0