Förrådsrensning

Ja idag har vi rensat båda våra förråd och det känns riktigt bra. Äntligen lite utrymme! Men det är inte klokt så mycket skräp man samlar på sig utan att egentligen veta om det.. Och alla mina gamla leksakskartonger sen! Jag måste gå igenom dem och se vad som ska sparas och inte. Det här till exempel:


Någon som kommer ihåg dessa små hemgjorda figurer? Om jag inte minns helt fel så ska det föreställa en hel rollbesättning till "Skönheten och odjuret". Jag tror tyvärr inte att det är så mycket att spara på så de åker nog till tippen om ingen annan vill ha dem ;)

Sen hittade jag igen lådan med mina och syskonens gamla grejer från det att vi var riktigt små, jag hade bara ställt ner kartongen i förrådet i brist på annan plats och nu är det en hel del saker i den som inte passar Nova längre. Synd! Förråd är inte alltid så bra.. De här kläderna passade dock perfekt:

 

En liten blå sjömansdress är ju inte helt fel :) Sen fanns även en viss polkadot-mönstrad sak (jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, typ blöjbyxa med hängslen) som jag bar på mitt studentplakat men den är fortfarande lite för stor för Nova.

Nu ska här arbetas en smula; sista rycket, sista natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0