Energi!

Jag känner mig riktigt på hugget just nu, städar, bakar och har mig.. Igår rensade jag till och med ur garderoben! Och for till tippen direkt med det jag inte skulle ha kvar! Det brukar ligga och skräpa i minst ett par veckor innan jag bestämmer mig för att slänga eller spara. Känns skönt att bara få ut sånt som jag aldrig använder.

Idag har jag projektdag, håller på att skriva om Nova på datorn och har just blivit klar med senaste perioden (6-9 månader). Det ska jag sen skriva ut i ett litet häfte som man kan sätta i ett cd-fodral tillsammans med bilderna på henne från den perioden (har ju tidigare gjort 0-3 och 3-6 månader..) Igår blev jag också helt klar med hennes dopbok - äntligen! Så det känns som att jag börjar tar tag i saker nu igen. Skönt!

Nu ska jag ta och väcka upp Nova så att hon får äta lite lunch. Idag serverar vi små minifrikadeller med potatismos och morötter och planen är att hon ska äta själv. Vi får väl se hur det går :)

Jag behöver tydligen inte väcka henne för nu hör jag att hon ligger och pratar. Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0