BusNova

Det var en väldigt lugn jobbarnatt så det har gått riktigt bra idag. Har faktiskt inte känt mig särskilt trött alls. Men det är ju ändå typiskt att vaktmästaren hade bestämt sig för att klippa gräsmattan här utanför precis när vi hade lagt oss ner för att sova en stund. Nova kunde vila i en och en halv timme i alla fall så det är ju alltid nåt. Jag kände dock att jag hade skäl att tacka nej till jobb även inatt för då hade jag nog inte klarat hålla mig vaken imorgon..

Lite senare tog vi en promenad till konsum för att handla nåt att äta till middag och tror ni inte att det hade börjat regna när vi skulle gå hem? Såklart.. Nu har vi fått användning av regnskyddet i alla fall! Och Nova tyckte det var jättemysigt att sitta i den lilla "grottan" och hon lekte tittut nästan hela vägen hem :)

Just nu håller hon nog på med nånting väldigt förbjudet för det blev alldeles tyst.. Det brukar betyda att det är fara å färde!

Mycket riktigt.. hon hade öppnat Franks låda ute i hallen, slitit ut alla hundbajspåsarna på golvet och var just på väg att stoppa in en levergodis i munnen.. BUSUNGE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0