Barnvagnen är här!

Det blev inget skrivet igår och jag vet faktiskt inte varför.. hade väl annat för mig kanske? :) Jag städade lite, vi tog en promenad till lekparken och sen till konsum och när vi kom tillbaka därifrån så hade Inger kommit med nya vagnen!


Så här snygg är den!

För er som vet hur den gamla vagnen såg ut så förstår ni kanske att det känns som att köra värsta lyxåket nu :) Den var absolut värd 500 spänn! Vi har lagt ut den förra på blocket för 200 kronor, men det är ingen som har ringt än. Ingen som vill ha den :D Får väl ändra det till bortskänkes senare om ingen ringer.

När vi hade beundrat vagnen en stund var det dags att laga mat och efter maten bakade vi en rabarberkaka med vit choklad. Den blev inte så oväntat riktigt god :) Sen satt vi bara och degade i soffan tills det var dags att gå isäng.

Inatt var Nova vaken en stund för ovanlighetens skull, hon vaknade och var riktigt hysteriskt ledsen! Kanske hade hon drömt en mardröm eller nåt.. Hon fick en ny blöja och lite välling och sen somnade hon efter en stund men hon vaknade ett par gånger efter det så jag fick vara uppe ett bra tag. Sen vaknade vi halv 11 imorse! Blev helt paff när jag kollade på klockan.. Tydligen hade Göran sagt nånting åt mig innan han for men jag har inget minne av det.. :) Vi har i alla fall fått sova ut ordentligt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0