Projektarbete

Så har ännu en ny vecka startat och det känns bra, snat är det påsk! Jag hade funderat på att gå ut och plocka in lite ris men vi får se hur det blir med det. Det känns som att jag har en massa projekt igång som jag måste avsluta, ganska små grejer, men ändå sånt som man stör sig på att man inte har gjort än. De flesta har med fotografier att göra och det som nog står först på min att-göra-lista just nu är att fixa tackkorten för dopet.

Ett projekt som jag nu äntligen har avslutat är detta:


Hand- och fotavtrycken är från då Nova var precis tre månader och nu har jag också framkallat och monterat bilderna som jag ville ha i ramarna. Jag tycker att det blev riktigt fint!

I övrigt ska vi idag försöka ta oss iväg till öppna förskolan. Vi har ju missat tre gånger nu här i Ursviken på grund av olika saker, det är så svårt att få allting att klaffa när de bara har öppet en dag i veckan och då bara två timmar. Men nu är det i alla fall dags idag, det ska bli kul! Tyvärr har Nova fått för sig att hon ska skrika väldigt högt och ofta, jag vet inte vad det är.. Inte så att hon är arg eller så, det är nästan som att hon övar upp rösten och riktigt pip-skriker så att det skär i öronen. Men det går väl förhoppningsvis över så småningom.. :)

Innan jag går ut i dagens stök och bök vill jag bara skänka en tanke till Violas mormor som avslutade sitt liv igår på ett lugnt och stillsamt sätt. Mina tankar är hos Er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0