Flytringsträning

Oj den här dagen är snart över och inga inlägg från mig. Hur har ni överlevt? ;) Dagen har bara flygit förbi och ändå har det inte hänt så mycket. Vi har varit på babysim som vanligt på söndagar och det gick jättebra. Det känns verkligen som att vi har hittat en bra rutin nu och det är skönt. Idag fick vi använda små flytringar till småttingarna, de skulle flyta runt själva i dem och hitta balansen och på så sätt träna sin motorik. Det var kul och gick riktigt bra! Sen blev det några dyk också såklart.

Och jag måste ju berätta - Nova kan sitta! Jag satte ner henne på golvet idag och hon balanserade själv med rak rygg i flera sekunder innan hon tippade.. Hon har verkligen gjort framsteg! Det dröjer nog inte länge nu innan hon kan sitta ordentligt. Det är så roligt att se henne utvecklas! Kanske var det tack vare flytringsövningen tidigare idag? Vem vet? :)

Jag hörde förresten på nyheterna imorse att bloggande tydligen ska vara stressframkallande. Än har jag inte riktigt upplevt det på det viset... Men kanske det kan vara så för dem som försöker tjäna pengar på sin blogg? Att man känner att man måste skriva hela tiden för att alla läsare där ute inte ska tröttna? Det känns som att jag mest skriver för min egen skull och de som har lust att läsa får göra det. Är inte så intresserad av min sidstatistik. Så än så länge är jag förhoppningsvis inte i farozonen.. :)

Nu tror jag att jag ska krypa ner i min sköna säng och sooova... om inte mindre än 40 minuter är det en ny dag och en ny vecka börjar. Det ska bli spännande att se vad den har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0