Hej å hå

Ja nu är även denna dag snart slut. Faktiskt så är det bara kvar ungefär 25 minuter innan det blir torsdag så det är verkligen på sluttampen. Tänk att det redan är torsdag! Dagarna går så fort.. Idag så har det i alla fall blivit städat och blommorna har fått vatten. Dessutom har jag och Isabel vandrat till konsum och tillbaka. Annars har det nog inte hänt nånting spännande tror jag.

Imorgon ska vi till bvc igen och det är dags att träffa doktorn för halvårskontrollen. Jag ser inte riktigt fram emot vaccinationssprutorna men det måste ju göras. Det är väl bäst att vara lugn så att Nova också håller sig lugn.

Sen måste jag uppdatera er gällande elefantflugan i badrummet. Jag upptäckte nämligen att den inte alls var borta utan bara hade tagit sovmorgon eller nåt sånt. Tyvärr så upptäckte jag det för sent och råkade spola ner honom i duschavloppet. Och det var inte med flit! Jag hävdar bestämt att det var hans eget fel som inte flög iväg när jag skruvade på duschen. Så det så.

Det är tur att jag alltid har nånting intressant att skriva om, eller hur.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0