Typiskt

Att jag inte lär mig att inte blogga med Nova i knät, det slutar aldrig bra! För en stund sen satt jag och skrev och det gick jättebra - tills hon kom på att hon ville skriva ett meddelande också. Jag tänkte, okej då, och hon fick knappa. Tyvärr måste hon ha kommit åt nån knapp för när jag tryckte på "spara och publicera" och sen kollade på sidan så hade alla inlägg försvunnit! Tro om jag blev skraj.. Jag skyndade mig att ta bort det vi just srivit och då kom de tillbaka igen.

Det är knasigt det här med teknik.. gör man ett litet misstag så kan det bli stora konsekvenser och om man då inte vet exakt vad man har gjort fel så är det svårt att fixa till det. Tur att det gick att ta bort allt och börja om från början.

Det jag hade skrivit var i alla fall det att jag idag har en ganska lugn dag framför mig, det enda jag har på agendan är att jag ska skjutsa grannen till banken om en liten stund. Nova sover just nu så jag hoppas att hon är på bra humör när hon vaknar, annars kan det bli en jobbig biltur.

Igår var det första april och jag blev verkligen lurad av Vakna med the Voice! De påstod att Jakob blivit sparkad för att ha visat rumpan för ledningen och att det var hans sista dag. Jag tänkte faktiskt tanken att det var första april men de var så väldigt trovärdiga, spelade otroligt bra.. Jag förstår absolut att de blev nedringda av protesterande tittare och lyssnare, själv skickade jag ett litet protestmail faktiskt :) Jag blev nästan lite sur när jag i morse förstod att de hade skämtat, men det var ju samtidigt bra att det inte var sant. De gjorde verkligen ett bra jobb med aprilskämtet!

Oj va klockan är mycket! Jag måste skynda mig att väcka Nova så vi hinner göra oss klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0