Tjolahopp

Jag fick en väldigt härlig stund på spa igår med helkroppsmassage och ansiktsbehandling - underbart! Jag kände mig helt mör efteråt :) Så det var verkligen en superpresent, tusen tack för den!

Senare på kvällen igår så for jag och Nova och handlade och vi var absolut sist ut ur butiken när de stängde. Vi höll faktiskt på att bli inlåsta, men vi hann ut i sista stund :) Sen hämtade vi Isabel ute i skråmträsk men då var Nova så trött och less på att vara ute och flänga så hon skrek för full hals, ända från stan till skråmträsk och så hem igen. I nästan en timme skrek hon. Jobbigt! Jag trodde att hon skulle somna efter en stund men det gjorde hon inte. Nej, det gör vi inte om. Nästa gång får hon stanna hemma.

Idag har vi också varit och handlat på morgonen, allt det vi inte hann köpa igår när vi sprang igenom affären.. Och så hade vi Frank med oss så på vägen hem stannade vi vid ett fint rastställe så att han fick springa lös en stund. Så var det dåliga samvetet dövat en stund till :)

Och vet ni vad? Det kanske inte blir att grilla ikväll! ÅNEJ! Grillen är trasig.. får se om det går att ordna annars blir det nog nåt annat.. men vi får väl ta med oss några korvbitar och grilla vid majbrasan ikväll, det är ju också mysigt.. ..


Kommentarer
Postat av: isabel

Men va! jag vill ju ha grillat :( nu bli jag ledsen, kan vi inte skaffa en engångsgrill annars?

2009-04-30 @ 14:42:08
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0