Tack för besöket!

Nu har de åkt igen, mamma, Pelle och Kjell. Supertrevligt att ni kom! Och tusen tack för tårta och presenter! Det är bara så typiskt att Nova ska vara så kinkig och bara grinar så fort hon hamnar hos nån annan än mamma eller pappa. Men det blir väl förhoppningsvis bättre såsmåningom.


Så här snygga örhängen och halsband fick jag av mamma och moster Inga-Märta. Inte illa va? Sen fick jag också pengar av mamma vilket var mycket välkommet.. :) Jag fick min present av Göran en dag för tidigt och det var en härlig spabehandling, inbokad nu onsdag som kommer. Underbart! Det känns lite dumt att bli så bortskämd med presenter.. det hade räckt med bara besöket och en kram som present tycker jag.

Så imorgon kommer pappa och Christina, det ska bli så kul att träffa dem eftersom vi inte kunde ses förra gången vi åkte ner till umeå. Och skönt också att det redan är städat och klart! Nu kan jag bara slappna av och mysa hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0