SPA

Godmorgon! Idag är det onsdag. Och inte vilken onsdag som helst, för idag är det spa-onsdag! Ja, ikväll är det alltså dags för min spabehandling och jag ser verkligen fram emot det. Sen är det lite nervöst också faktiskt, jag har ju aldrig varit där förut.. men det kommer nog att bli väldigt härligt!

Det ska bli spännande också att se hur det går för Nova att vara utan mig i ett par timmar.. och hur det ska gå för mig att vara utan henne! Det är nog ändå dags att börja träna oss att vara ifrån varann lite.. Nånting säger mig att det kommer att gå bättre för henne än för mig.. ;)

    

Här ser ni oss sitta och läsa en bok. Vanligtvis börjar det väldigt bra och hon är intresserad av att titta på bilderna, men det slutar alltid likadant - boken in i munnen på Nova. Sånt är livet antar jag :)

Jag längtar verkligen till imorgon kväll - valborg. Då ska vi nämligen GRILLA! Äntligen! Jag är otroligt sugen på att grilla.. kotletter och potatisgratäng.. och så blir det nog att göra mammas rödlöksröra till.. mmm.. smaskens! Nej, jag måste nog sluta tänka på grillning nu, det är inte bra för tangentbordet om jag börjar dreggla för mycket.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gott att grilla! Jag önskar att jag hade en grill. Själv blir det fläskfilé & potatiskroketter för min del till valborg, jag stog länge inne på affären och försökte bestämma mig för vad jag skulle handla till imorgon. Men det som saknas är ju den där grillen...



Hoppas ni får en trevlig valborg!

2009-04-29 @ 14:33:53
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0