Smältande majskrokar

Gårdagen var en trevlig dag med träff på öppna förskolan. Nova fick vara stortjej och sitta själv i en barnstol (inlindad i en filt för att inte tippa..) och äta mellanmål. Hon fick också för första gången smaka en majskrok och den försvann på ett nafs! Jag tänkte mig att man skulle behöva ha tänder för att äta majskrokar, men de smälter nästan direkt man börjar suga på dem. Häftigt! Jag hade tänkt köpa sånna igår kväll när jag och Isabel åkte till maxi men eftersom jag inte hade skrivit upp det på handlingslistan så blev det förstås inte handlat.

Idag ska vi ha en vilodag eftersom babyrytmiken är inställd. Jag ska istället försöka göra klart några projekt hade jag tänkt. Men det blir nästan så att man inte riktigt vet vart man ska börja när man har så många saker att göra, så då gör man helt enkelt ingenting.. Men jo, idag ska nåt bli gjort i alla fall, det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0