Skitig hund

Idag är det onsdag och vi har en vilodag. Det känns lite dumt eftersom vi har bilen hemma och skulle kunna ta oss vart vi vill ganska enkelt, men vi har varit ute och flängt så mycket de senaste dagarna så nu har vi vilodag ändå.

Vi tog faktiskt en förmiddagspromenad idag för en gångs skull. Det var varmt ute! Det kändes nästan som man varit på värsta workouten när vi kom hem igen - svettigt! Men det är så skönt att kunna gå ute med bara en tjocktröja på. Härligt härligt!

Direkt när vi kom innanför dörren släpade jag in Frank i duschen för att få bort all grus, gegga och skit från honom innan han hunnit smeta ut allt på mattan. För jag menar bokstavligen skit. Det var nämligen någon som köpte honom några tuggben för ett par dagar sen och det brukar ofta ha en lagom laxerande effekt. Need I say more? Nej. Inte trevligt. Men nu har vi i alla fall en ren och fin hund som ligger ute i solen på balkongen och torkar.. :)

Sen måste jag ju berätta att Nova faktiskt upprepade sin vända-från-mage-till-rygg-konst igår kväll, men det gick  nog lite för fort den här gången eftersom hon blev riktigt ledsen. Men det är på gång nu i alla fall och det är häftigt!

Kommentarer
Postat av: Isa

Vad mysigt det med frank :P Har du inte sett att jag lagt in bilderna på min blogg och lekt lite med dom i Ps? Igår hade jag 17 unika besökare,17!! Då blev jag glad. Förutom att ingen kommenterade :P

2009-04-22 @ 15:17:27
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0