Pimpat och klart

Ja nu är lägenheten serpentinpimpad till max! :) Nä okej.. jag tog mitt förnuft till fånga och slängde ungefär hälften av det jag satt upp för det blev lite mycket.. såg bara ut som spindelnät till slut. Synd att jag inte köpte några ballonger, det hade varit fint.. Jag var faktiskt mycket nära att köpa sånna där fina plasttallriktar med Nalle Puh-motiv och partyhattar, men jag bestämde mig till slut för att vänta till i november då man kan göra ett riktigt barnkalas ;)

Så nu sitter jag bara här och väntar på att besöket ska komma. Nova sover just nu och det är bra, då är hon kanske utvilad och glad när de kommer. Det är väl lite lyxigt att ha kalas två dagar i rad, eller hur? Jag är peppad.. :)
Förut när det skulle komma besök så sprang jag alltid runt i panik sista minuterna och städade som en tok men nu är det helt annorlunda. Faktum är att jag var klar med det mesta redan igår och idag har jag bara petat lite. Jag undrar om det är på grund av att man blir bättre på att planera när man har en liten bebis? Man tar vara på varenda minut som blir över. Sen så är jag ju hemma varje dag och kan gå runt och småstäda så det är väl inte lika mycket att göra på en gång förstås. Skönt är det i alla fall!


Här är en bild på Nova med sin nya favoritleksak - ett wow-fodral. Konstigt att allt annat än de köpta leksakerna är roligast jämt? Tar man fram en låda med grejer så är det lådan som är bäst :) Men det är väl tur att hon är lättroad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0