Nu är det helg

Fast det känns som att det har varit helg hela veckan eftersom att det har varit påsklov för både Göran och barnen. Det har varit skönt att ha alla hemma men samtidigt kommer man av sig lite i rutinerna som man annars har. Så det känns både positivt och negativt att denna vecka snart är slut.

Inatt har det varit värsta snöovädret här och i morse låg snön vit på backen. Men som tur är varade det inte länge i solskenet som värmer just nu. Jag blev nästan lite deppig när jag tittade ut genom fönstret igår kväll när snön yrde, då kändes det som att tiden hade backat tillbaka till mitten av januari eller nåt. Men icke! Nu är det vår på gång det känner jag!

Idag har vi inga planer som helst. Det hade varit mysigt att gå ut en sväng i solen med en matsäck men det brukar oftast rinna ut i sanden. Får se om vi kan styra upp nåt sånt idag ändå. Och imorgon är det babysim, det ser jag verkligen fram emot! Det var ju uppehåll förra helgen pga påsken så det känns som att det var länge sen sist. Det första dyket står på planeringen och det känns lite pirrigt. Men det kommer nog att gå jättebra!

Nu är det nån som har vaknat och vill ha min uppmärksamhet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0