Just nu...

...sitter jag och Isabel här på Thoren Business School och käkar cheeseballz, grejar med datorer och har allmänt trevligt. Vi är väl iofs inte så sociala med resten av människorna som är här, men det gör ingenting. Jag ska ta en bild på Isabel och lägga in den här så att ni ser hur vi har det:



I bakgrunden kan ni också se barnvagnen där Nova ligger och sover så sött. Om ni vill se hur jag ser ut i detta nu så gå in på Isabels blogg och kika. Busigt va? :)

Vi ska nog kanske börja dra oss hemåt på en stund men det är ganska mysigt att sitta här inne. Just utanför dörren bakom mig sitter det några elever och ser på nån film med projektor på vita tavlan och det hörs ganska bra. I ett annat rum sitter Jonthe och Mattias + en massa andra och spelar World of Warcraft, vilket är ett mycket beroendeframkallande spel.. Inför englandsresan i somras gjorde jag mig faktiskt en figur som jag spelade på för att kunna hänga med i snacket over there. Det var en ko-druid som hette Berta som jag spelade upp till level 15 eller nåt sånt. Ganska kul men som sagt, väldigt beroendeframkallande.

Oj nu är det dags för yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0