Jag protesterar!

Det har varit en slö dag idag... igen! Det är konstigt hur det fungerar det där.. När alla är hemma och lediga då blir man själv helt slö och orkar ingenting, men så fort man blir ensam hemma med Nova, om än så bara för en liten stund, då sätter man igång. Diskar, tvättar och stökar på. Det är som att man får dåligt samvete när man bara sitter och gör ingenting när man är den enda hemma. Konstigt.  Jag vet faktiskt inte varför.

Därför sitter jag nu här och protesterar i min ensamhet.. :) Alla andra är borta av olika anledningar så nu sitter jag här och gör ingenting. Sådeså!

Okej jag erkänner.. jag plockade faktiskt ur diskmaskinen innan jag satte mig här. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0