Host host

Det får bara inte vara en förkylning på gång nu igen! Jag har aldrig varit förkyld så ofta som i vinter och det är drygt.. Vanligtvis är jag kanske ordentligt förkyld en gång vartannat år eller nåt sånt men i år har det blivit minst tre lite mildare varianter av förkylning. Jag skyller på amningen. Finns det någon expert som vet om det kan stämma? Jag hoppas i alla fall att Nova slipper bli förkyld den här gången, det är så jobbigt när hon blir snuvig.

Jag tappade helt plötsligt orken.. Tur att det inte är så mycket att städa, det mesta var ju redan gjort sen tidigare. Ska dammsuga när Nova vaknar men sen är jag nog klar. Ja, kanske att det behövs plockas undan lite i sovrummet men därinne behöver vi ju inte vara imorgon.

Nä nu känner jag att det är dags för en vilopaus i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0