Hemma igen

Ja nu är vi hemma igen från umeå-turen, det var riktigt kul att träffa mamma, Pelle och Linda! Tack så mycket för god mat och dryck, mamma. Tyvärr blev det inte att träffa pappa eftersom de har drabbats av den fruktade magsjukan. Då är det bäst att hålla sig på behörigt avstånd! Förhoppningsvis kommer vi att träffas snart ändå, det kommer som sagt en del födelsedagar nu framöver.

Man blir ganska slut av att åka bil så nu ska vi bara ta det lugnt och mysa framför tv:n och vänta på att Nova ska bli lite trött och förhoppningsvis somna (hon fick nya krafter efter sovstunden i bilen..). Godnatt alla sömniga!

Förresten så har jag skrivit allt det här med vänster hand och hållit en bebis med höger - inte illa va? ;)

Kommentarer
Postat av: Viola

Hej! Du kan maila till [email protected]. Kopiera den, jag vet att den är konstig. Jag tröttnade bara på att alla adresser var upptagna hela tiden.



Förresten tycker jag att Nova påminner en del om de bäbisbilder jag sett på dig. Eftersom jag inte sett några på Göran så hävdar jag med bestämdhet att hon brås på mamma. :)

2009-04-12 @ 16:01:22
URL: http://spaceviola.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0