Grattis Pelle!

Hipp hipp hurra, idag blir lillebror Pelle ett år äldre, grattis till dig!

Idag har vi faktiskt varit ute och handlat lite till Nova, det är ju alltid roligt. Vi fick tag i en lite bättre bilbarnstol på blocket för 350kr, billigt och bra :) Sen for vi till barnens hus och inhandlade en barnstol att ha vid matbordet och solskydd att sätta fast med sugproppar på fönstret. Matstolen fungerar mycket bra, ska lägga in bilder vid ett senare tillfälle!

Nu är Göran stressad att sätta sig vid datorn så jag ska låta honom spela. Men håll ut, näst inlägg blir nog längre.. :) Jag kan i alla fall hålla med dig, Viola, om att Nova ofta är ganska lik mig, men hon är även väldigt lik Göran ibland!

Tack och hej, leverpastej! (Jag passar på att citera Bert litegrann..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0