Goodmorning everybody!

Oj jag är verkligen inte så pigg som rubriken kanske ger intryck av.. men ändå på bra humör såklart. Det har varit en trevlig morgon, sov till halv åtta när Göran for till jobbet och då passade även Nova på att vakna. Medan Nova åt frukost såg jag på The Voice som vanligt, det händer alltid nåt spännande där. I början tyckte jag att det var ett skitprogram faktiskt men nu är jag fast. Det är trevligt att ha ett program att vakna till på morgonen tycker jag.

Sen så blev det grötfrukost med Isabel, vi gjorde mannagrynsgröt - mums! Hon hade nämligen lyx-sovmorgon idag och hann till och med gå ut med Frank innan hon for. Superbra.

I eftermiddag ska vi allihop in till Görans jobb och vara där hela kvällen. De har nämligen nån slags aktivitetskväll/natt på skolan och Göran ska vara där som "ansvarig vuxen". Jag, Nova och Isabel åker hem nån gång under kvällen. De ska ha lan, tv-spel, yoga, massage och en massa annat. Själv hade jag tänkt ta med mig mina pysselgrejer ifall det är nån som vill göra påskkort eller annat. Jag hoppas att det blir en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0