Godmorgon!

Härligt att vakna till en solig dag! Nova har sovit hela natten och vaknade först klockan sju. Kanske hade hon sovit längre om inte väckaren hade ringt tre gånger (!!) men det var ganska skönt att komma upp ur sängen. 

Själv har jag inte sovit så bra. Jag vet inte varför men jag har så ont i benet och det har jag egentligen haft ända sen jag ramlade med Frank för ett par veckor sen. Det började ju som ont i ryggen och rumpan, övergick till ont i benet (eller ljumsken mer exakt) och sen blev det bra. Sen i förrgår när jag varit ute på promenad och just kommit in genom dörren så nöp det till i ryggen/rumpen igen och det kändes precis som när jag just hade vurpat. Hade ont hela kvällen och nästa morgon och kunde nästan inte gå och så helt plötsligt blev det bara bra, som på ett ögonblick! Jättekonstigt. Men nu har i alla fall det konstiga benontet kommit tillbaka också och det liksom mol hela tiden. I ljumsken. Konstigt!

Nåväl, det går väl över snart hoppas jag. För idag är det dags för öppna förskolan igen! Det ska bli kul att gå dit en stund. Jag ska verkligen satsa på att komma i tid idag, annars brukar vi alltid komma minst en halvtimme efter att de öppnat. Det spelar ju ingen roll egentligen men det är ju tråkigt att missa en massa tid när de bara har öppet i två timmar.

Jo Pelle, vi hade en Greve Duckula film. Jag trodde att det var din? Men det kanske är Linda som har den? Mycket bra film i alla fall :) Eller Count Duckula som den heter på engelska. Här kommer ett litet klipp från inledningen:



En vampyr-vegetarian, inte illa va? Jag tycker att han är riktigt bra.

Men nu kan jag inte sitta här och lata mig längre, det är dags att gå ner och hämta upp lite tvätt. Hoppas att ni allihopa får en riktigt bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag har den då inte här så jag får väl se om Linda sitter och ruvar på den! Eller pappa kanske?

2009-04-20 @ 10:33:41
Postat av: Linda

Hahaha! :)

Svar till både Jenny & Pelle: Nej jag sitter tyvärr inte och ruvar på "Greve Duckula". Den filmen är säkert kvar hos pappa... Men bra är den! Är det försten till pappa som får den eller? ;)

(Jo, jag vet att det är din film Pelle)

2009-04-20 @ 12:26:38
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0