Godafton

Ja nu sitter jag här efter en härlig födelsedag. Alla andra har åkt iväg så det blir jag och Nova ikväll. Och Frank förstås :) Göran har klassträff från högstadiet så han har just farit, Isabel är ju hos mamma och Jonthe ska också äta där ikväll. De skulle grilla och jag måste säga att jag blir lite avis - jag är så sugen på grillat! Ska nog ta och låtsasgrilla en hamburgare i stekpannan snart..

Idag så har pappa och Christina varit här och firat mig och det var mycket trevligt! Det är så synd att det är så långt mellan Umeå och Skellefteå. Kan ingen komma på en genväg? Det är så drygt att köra. Vi åt i alla fall korv med bröd och så prinsesstårta på det. Mums! Tack så mycket för idag!

Sniff sniff.. nu luktar det skumt här.. kanske plommonpurén från lunchen som börjat fylla sin funktion? På Nova alltså.. ;) Dags för ett blöjbyte!

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis grattis till dig idag! Hoppas du får en mysig kväll nu också. Kram kram

2009-04-25 @ 18:29:45
URL: http://hungryluma.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen!

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag och att kvällen blir toppen den med :) Vi hörs och syns. Kram! /Lillasyster

2009-04-25 @ 20:17:36
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0