Full fart

Idag har det varit full rulle! Nova vaknade fakatiskt av sig själv redan klockan 6 imorse så då var det ju bara att stiga upp. Sen åkte vi med till Görans jobb och var där ett tag för sen klockan 10 skulle vi ju iväg och titta på den där lägenheten som jag berättade om tidigare. Den var väldigt fräsch och snygg på alla sätt, bra planlösning och härligt kök. Men vi är ändå lite i valet och kvalet om vi ska tacka ja.. Vi ville ju helst ha så att man kan gå ut på baksidan och det kunde man, men det var inte direkt avskilt eftersom man kom direkt ut på en "innergård" eller vad man ska kalla det. Sen följer det inte med varken tvättmaskin eller diskmaskin i lägenheten och det är ju lite drygt. Tvättstugan var dessutom i ett annat hus. Så jag vet inte.. Men själva lägenheten var i alla fall väldigt fin. Så vi får se!

Efter den titten så skjutsade Göran mig och Nova till kyrkan för då var det dags för babyrytmik! Vi kom lite tidigt så jag gick en sväng med Nova i vagnen först så att hon skulle vara utvilad och glad. Det var lika roligt den här gången! och nu bankade hon riktigt hårt på bongotrumman :) Sen stannade vi där och fikade och lekte ända till klockan 14, sen promenerade vi hela vägen hem! Jag tog en liten sväng in på konsum också, blev så sugen på en glass.. :)


Sånna här roliga gummihästar har de på kyrkans öppna förskola. Öronen är väldig sugvänliga, bara så att ni vet.. :)

Nu har vi varit hemma en stund och vilat, suttit ute på den varma balkongen en liten stund och ätit lite frukt. Snart är det väl dags att börja tänka på nån middag, men vi ska nog slappa en stund till först tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0