Doggydate

Det var jättekul på rytmiken som vanligt och Nova blir bara duktigare och duktigare på att spela bongotrumma. Häftigt! :) Sen har jag fixat en liten playdate till Frank också.. Det var nämligen en tjej där som berättade att hon hade en bullterriertik hemma och vi var överens om att vovvarna får mycket mindre uppmärksamhet nu när barnen tar upp all tid. För att döva våra dåliga samveten över detta så ska våra fyrfota vänner få träffas på måndag och leka av sig lite.. :) Det är synd att hon bara är på besök här (bor i Åre egentligen) för hon var riktigt trevlig.

Nu har Nova rullat över på rygg igen - så duktig hon har blivit på det! Men nu måste man verkligen hålla koll på henne för på ett ögonblick så ligger hon plötsligt utanför filten och "simmar". Ojoj.. hon lär sig så fort.

Idag blir Göran sen hem från jobbet och Jonthe ska äta hos flickvännen så det blir bara jag och Nova ett bra tag till. Jag har alldeles nyss kastat i mig några potatisbullar så nu har jag fått ny energi. Dags för en lekstund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0