Datorlös

Det är ganska lustigt så isolerad man känner sig utan en dator i hemmet.. När vi åkte hem igår kväll så var ju datorn kvar i stan (till lanet) och Isabel glömde att ta med sig sin bärbara hem så det var riktigt datorlöst igår kväll och nästan hela dagen idag. Man är så van att alltid ha tillgång till internet och jag tänkte flera gånger: "Å det ska jag kolla upp på datorn", för att i nästa sekund komma på att jag inte hade nån. Fem minuter senare upprepades det hela igen.. :) Typ som när man är van vid att ha klocka på armen och en dag inte har den på - jag lovar, man tittar på den obefintliga klockan minst en gång i kvarten.

Hur som helst har det varit en väldigt händelselös dag idag, gick en sväng på stan men då man inte har några pengar att spendera så är det inte så givande.. Barnkläder kan man titta på hur länge som helst men det är farligt lockande att handla, speciellt när det är rea. Jag var duktig idag i alla fall och handlade ingenting. Heja jenny! Fast mycket var väl Isabels förtjänst som höll mig borta från de värsta frestelserna.. :) Tack Isabel.

Snart ska vi steka oss en parisare, känner oss lite trötta idag efter gårdagens ståhej.

Kommentarer
Postat av: Viola

En BÄBIS! Nog för att jag inte är förvånad - ni har ju varit tillsammans sedan vi cyklade runt i Sverige för evigheter sedan - men det är ju helt otroligt! Du måste skicka lite bilder så att jag får se den lilla krabaten. :)



Jättestort grattis till er båda!

2009-04-04 @ 22:37:31
URL: http://spaceviola.blogspot.com/
Postat av: Lillasyster

Nej, inte är det lätt att vara utan dator inte...

Men grattis till att du lyckades gå på stan utan att köpa något! ;) Jag skulle verkligen behöva någon som följer med mig överallt och slår mig på fingrarna så fort plånboken åker fram :P



Och som svar på din fråga: Ja, det är Cokkos öron du ser på bilden. Hon fick behålla allt sitt öronhår.

2009-04-05 @ 10:56:14
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0