Bla bla bla

Det är så typiskt mig att göra litegrann på ett par olika projekt - inte färdigställa ett i taget, vilket hade varit lite effektivare tror jag. Jag tappar orken och lusten efter en stund och då börjar jag med nånting annat istället. Och mitt i alltihop tar jag en paus och sitter här en stund :)

Jaja, jag har i alla fall fått lite gjort idag. Till helgen blir det att åka ner till Umeå eftersom brorsan fyller år - GRATTIS! - men vi har väl inte riktigt bestämt oss för när vi ska fara och hur länge vi ska vara borta. Det blir väl beslut i sista minuten som vanligt.. :) Det som i alla fall står klart är att vi ska vara hos mamma och brorsan på dagen på lördag, sen om vi åker redan fredag och blir kvar över natten eller om vi åker lördag och blir kvar till söndag eller om vi bara åker över dagen på lördag funderar vi fortfarande på. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Ojdå, nu är det en viss liten sötnos som vrålar från vagnen så det är dags för uppstigning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0