Ännu en vilodag

Oj vad jag känner mig slö.. Det blir nog vilodag idag också :) Har ändå ingen bil att ta mig till nån öppen förskola med så vi blir nog bara hemma och myser. Inte helt fel det heller.

Men imorgon blir det minsann att gå på stan en sväng! Ska hämta ut lite bilder som jag lämnat in för framkallning. Jag har ju hittat ett ännu enklare sätt att lämna in bilder än att ta med ett usb-minne till butiken - man gör det helt enkelt hemifrån på deras hemsida! Att jag inte har tänkt på det förut.. jag känner mig som värsta amatören när det gäller framkallning, men man måste ju börja nånstans.. Sist jag framkallade foton lämnade jag in en vanlig fotorulle på konsum.. så jag har väl kanske inte så stor koll på det här med digitalkameror direkt.. Kul att det är så enkelt i alla fall!

Annars kan jag ju berätta att vi skrev upp oss på kölistan till en hyreslägenhet igår, så på tisdag nästa vecka får vi veta om vi får gå på visning. Det ser väl lite mörkt ut just nu eftersom det redan är 15st i kö och den högst upp har 807 poäng (det funkar så att de 20 som har högst poäng får gå på visning). Vi har typ 39. Så vi får se hur det går, det är alltid spännande sånt där. Något av det jag längtar mest efter i en ny lägenhet är en egen tvättmaskin. Det skulle inte vara så dumt.

Nu är det dags att limma lite kort igen.. ingen rast, ingen ro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0