25 den 25:e

Jaha, då är det bara att sätta igång och baka!

Fick just besked om att det kommer finbesök redan imorgon så nu ska det bakas och städas. För er som inte har koll på det så är det en väldigt speciell dag på lördag, nämligen min födelsedag! Och planen var väl egentligen att fredag skulle vara städ- och bakdag, men nu får vi ha det redan idag. Men vi har ju ändå inget annat inplanerat så det går ju bara bra. Va roligt att få besök! Jag längtar! :)

Jag har just lyckats klippa Novas naglar i vaket tillstånd! Vanligtvis brukar jag vänta tills hon somnat och klippa då för att hon ska ligga stilla, men idag gick det jättebra att göra det medan hon låg på skötbordet. Framsteg! :)

Ånej.. Nova slet just av näsan på en snögubbe.. räddningsuppdrag påbörjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0